Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

Έτσι ξεκίνησαν όλα...

Ήταν πριν 4 περίπου χρόνια που η ανάγκη να αρπάζω ένα χαρτί και να γράφω, φαινόταν μεγαλύτερη από το να φάω.. να κουνηθώ..να κάνω οτιδήποτε άλλο! Στην αρχή ήταν κόλλες Α4. Συνέχισα με μισοτελειωμένα τετράδια, που στην αρχή είχαν σημειώσεις της σχολής που ποτέ δεν τελειώσαν, λόγω μη συνεχιζόμενης παρακολούθησης του μαθήματος. Μετά από μια επίσκεψη μου σε γνωστό βιβλιοπωλείο η μανία του γραψίματος συνοδεύτηκε και από την συνεχόμενη αγορά μκρών σημειωματαρίων που μου κινούσαν το ενδιαφέρον. Είχα πια εξελιχθεί! Δεν μπορούσαν οι σκέψεις μου να είναι κατεγραμμένες σε απλά τυχαία χαρτιά! Τα σημειωματάρια γέμισαν, οι τσάντες μου, που τα αποθήκευαν βάρυναν επικίνδυνα. Έπρεπε λοιπόν να το πάρω απόφαση...Και να την! Ας τα γράφω εδώ τουλάχιστόν αυτά που μπορούν να διαβαστούν και από κάποιον τυχαίο... για τα άλλα είδα προχθές ένα καινούριο σημειωματάριο με πορτοκαλί εξώφυλλο και χρυσές γωνίες! Απίστευτο σας λέω... :p

3 σχόλια:

  1. καλή αρχή Χρύσα μουουουουουουουουουουου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ Παναγιώτη μουυυυυυυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κάπως έτσι και εγώ είμαι με το διάβασμα μικρός δεν ήθελα να δω βιβλίο και τώρα διαβάζω ότι διαβάζεται!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή