Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

ΤΑ ΤΟΥ ΕΓΩ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΥ ΜΟΥ ΜΟΥ....

 Σκεφτόμουν μια μέρα από ποιες δύο λέξεις αποτελείται η λέξη "εγωισμός"... Δεν το έψαξα και πολύ, η αλήθεια να λέγεται, ούτε καν ένα απλό googlarisma! Αυτό που παρατήρησα όμως και προφανώς δεν είναι μυστικό, είναι ότι έχει πολύ "εγώ" μέσα και πολυ "μου" επίσης!
Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί μια λέξη που να αφορά τον εαυτό, του καθενός μπορεί να βγάζει τόση κακία! Τις περισσότερες φορές παρουσιάζεται και σαν αρρώστια!Και αναρωτιέμαι είναι;
Από παλιά, μια φράση άκουγα συνέχεια από τις φίλες μου "Μα καλά, εγωισμό δεν εχεις;" και τις κοιτούσα με απορία.. Μα τι λένε! Να, που μετά από χρόνια μου συνέβη! Σαν τερατάκι που έρχεται και σε δαγκώνει! Εκεί που κάθεσαι "άουτς" και μετά από λίγο πάλι τα ίδια!
Ήρθαν οι φίλες μετά και έλεγαν "'Άντε μπράβο"! Αλλά και πάλι τις κοιτούσα με απορία! Τι μπράβο ρε κορίτσια που είναι ενα συναίσθημα που δεν αντέχεται... Στροβιλίζεται συνέχεια σαν μύγα μέσα στο μυαλό μου και μοιάζει σαν πιπέρι που το τρως και γίνεσαι κόκκινος! Μπορώ να φανταστώ μην σας πω να βγάζω και καπνούς από τα αυτιά σαν τα καρτούν! Έτσι όπως τα γράφω τρόμαξα λιγάκι!
Δεν μου αρέσει αυτό το τερατάκι, μύγα ή πιπέρι... Θα κάνω ότι θέλω και μην ακούσω νέα φράση...και αν βγάλετε.. σκοτίστηκα...πφφ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου