Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

ΟΥΥΥ ΜΑΓΙΚΟ....!

Από τότε που μπορώ να θυμηθώ τον εαυτό μου, έχω μια συνήθεια...Κάθε φορά που πρέπει να αποφασίσω για κάτι που δεν είμαι σίγουρη ή που δεν θέλω να πάρω την απόφαση μόνη μου, ζητάω έμμεση βοήθεια ! Αυτό που κάνω είναι να αφήνω καταστάσεις να παίρνουν τις αποφάσεις για μένα. Και τι σημαίνει αυτό; Ας δώσω ένα παράδειγμα.

Να μαγειρέψω σήμερα ρύζι ή μακαρόνια με το κρέας;; Δύσκολο. Τι κάνω; Ανοίγω τηλεόραση σε συγκεκριμένο κανάλι! Αν έχει διαφημίσεις, ρύζι και αν δεν έχει, μακαρόνια! Φυσικά το τρόπο αυτό δεν τον χρησιμοποιώ για σημαντικές αποφάσεις, είπαμε. Αλλά όπου με βολεύει και είναι εύκολο, μου αρέσει πολύ να χρησιμοποιώ το τρόπο αυτό. Είναι τόσο ανώριμο, τόσο χαζοχαρούμενο που με ξετρελαίνει.

Αν αναρωτιέται κανείς αν τηρώ το αποτέλεσμα θα του απαντήσω πως  ΝΑΙ! Πως μου ήρθε σήμερα; Έχω δώσει ένα ερώτημα για επεξεργασία στις καταστάσεις τις επόμενες ημέρες και περιμένω τι θα κάνω... Ανυπομονώωωωωω λοιπόν!!!

Καλησπέρα μας!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου