Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Τρίτη και 13...

Περνάνε κάποιες μέρες και δεν τις καταλαβαίνω. Περνάνε και κάποιες άλλες που μένουν στο μυαλό μου. Αυτές γιατί κάτι έκανα, κάτι είπα, κάτι μου είπαν. Είναι και άλλες γεμάτες προκατάληψη... Αυτές που περνάει μια μαύρη γάτα και γελάς γιατί σκέφτεσαι τι θα έλεγε κάποιος που τα πιστεύει αυτά... Αυτές που ότι πεις γίνεται για κάποιο παράλογο λόγο.. που μόνο από τη φράση καταλαβαίνεις ότι είναι υπερβολή να ψάξεις τη λογική...

Δεν ξέρω τι συμβαίνει με το φεγγάρι το τελευταίο καιρό και πραγματοποιεί όλες τις παρομοιώσεις που ελάχιστα μπορώ να προφέρω, γιατί σπάνια τις θυμάμαι σωστά. " Ότι κοροϊδεύεις το λούζεσαι" μου είχαν πει και όχι μόνο το έχω λουστεί, εδώ μιλάμε για τρίτο χέρι και βάλε. Και μετά σου λέει έτσι βγήκαν οι φράσεις. Δεν μιλάω φυσικά για κάτι σοβαρό αλλά είναι να μην δίνεις σημασία στα ασήμαντα;

Τρίτη και 13 έλεγαν να περιμένεις να σου πέσει κουτσουλιά, να γλιστρήσεις σε μπανανόφλουδα , να ζαλιστείς και να κοιτάς γύρω γύρω χωρίς να καταλαβαίνεις. Δούλεμα με σηκωμένο δάχτυλο σε απόλυτη ευθεία στον άνθρωπο που σκέφτηκε έστω να το εκφράσει σε μένα. Καλά να πάθω, μου ήρθε κάτι ξαφνικό, και έπεσα και ακόμα ζαλίζομαι και κοιτάω γύρω γύρω σαν χαμένη. Από που ήρθε ακόμα το ψάχνω...

Μέχρι να το βρω θα προσέχω για κανένα καθρέφτη γιατί ποιος αντέχει την απειροελάχιστη πιθανότητα να έχω 7 χρόνια χρουσουζιά;;;; Απαπαπαπαππαπ....τζιζ κακό και πάμε για άλλα...

Καληνύχτα μας...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου