Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Αμέ....

"Αμε"... Δεν το λέω συχνά, αλλά μου αρέσει περισσότερο από το "ναι"... που μου κάνει λίγο ξενέρωτο. Ύστερα από έρευνα που διενεργώ εδώ και μερικά χρόνια κατέληξα στο συγκεκριμένο συμπέρασμα... Αν ρωτήσεις κάποιον ηλικίας κάτω από τα 25, ποιο είναι το μεγαλύτερο ελάττωμα του, δεν θα μπορέσει να σου απαντήσει... Είτε γιατί δεν το έχει προσδιορίσει είτε απλά γιατί ντρέπεται να απαντήσει ..και τα δύο από αυτά μου δίνουν κάποια αίσθηση κενού... Τα ελαττώματα ενός ανθρώπου είναι τα αγαπημένα μου. Αυτά που τον χαρακτηρίζουν, αυτά που τον ξεχωρίζουν και απλά τα λατρεύω.. Πόσο μάλλον τα δικά μου...

Είμαι αντιδραστική....αμέ
Είμαι απόλυτη.... αμέ
Είμαι πεισματάρα...αμέ
Είμαι ..... αμέ

Ε δεν θα πω και άλλα ...ρωτήστε με και θα απαντήσω....! Αλλά ένα είναι το θέμα...

Αυτογνωσία ..σπουδαίο πράγμα;;;; ΑΜΕ!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου